老福特橘园

LOFTER视频/音乐 官方账号

The Taste Of Tears - Piers Faccini

一个人:

《The Taste Of Tears》

I know how things must change,
我知道情况必须有所改观
How could they stay the same ?
它们怎么会一成不变呢
The pictures left the frame.
画离开了相框
It's too late to rearrange
想要整理已经太迟
I know how things must change,
我知道情况必须有所改观

For good.
永久地
I tried so hard to be
我如此努力地试着去成为
The one you dreamnt you'd see,
你希望看到的那个人
Made a prison out of me,
不经意让你成为了爱的囚徒
When you asked to be set free.
当你想要得到自由
I know how things must change,
我知道情况必须有所改变
For good.
永久地
The taste of tears,
眼泪的滋味
Long gone years,
已多年未尝
Spend perfect lies,
用一个个完美的谎言
To hypnotise.
来自我催眠
Now I watch how summers pass,
现在我看着盛夏逝去
The green fade in the grass,
草地褪掉青色
The candle burning fast.
蜡烛燃尽
What did i think would last ? ?
我可曾幻想过有什么东西是永恒的吗
I know how things must change,
我知道情况必须有所改变
For good.
永久地
I'd like to play the game,
我想要玩这个游戏
To call love by it's name,
以爱之名来呼唤它
I'd live through it again,
我将再一次经历它
To lose and find you in. ,
找到你失去你
I know how things have changed,
我知道一切已经变了
For good.
永久地
The taste of tears,
眼泪的滋味
Long gone years,
已多年未尝
Spend perfect lies,
用一个个完美的谎言
To hypnotise.
来自我催眠
The taste of tears,
眼泪的滋味
Long gone years,
已多年未尝
Spend perfect lies,
用一个个完美的谎言
To hypnotise.
来自我催眠


评论
热度 ( 76 )

© 老福特橘园 | Powered by LOFTER